Black Friday: Xάκερ καραδοκούν με προσφορές “μαϊμού” προϊόντων – Τι να προσέξετε

Οι διαδικτυακές δαπάνες της εορταστικής περιόδου θα αγγίξουν το 2022 τα 210 δισ. δολάρια, αύξηση κατἀ 2,5% από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Adobe. Την ώρα, ωστόσο, που οι καταναλωτές ετοιμάζονται να βρουν την καλύτερη προσφορά, οι εγκληματίες του Κυβερνοχώρου εκμεταλλεύονται την αναστάτωση που επικρατεί στην αγορά και παρουσιάζουν δικές τους «προσφορές» με τη μορφή καμπάνιας ηλεκτρονικού ψαρέματος και παρόμοιων ψεύτικων δικτυακών τόπων.Παραδείγματα μαϊμού προσφορώνΕρευνητές της Check Point παρατήρησαν ένα κακόβουλο ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (phishing) που στάλθηκε από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου “psyqgcg@moonfooling [.] com” και πλαστογραφήθηκε για να εμφανιστεί ως απεσταλμένο από την εταιρεία «Louis Vuitton». Το ...

Δείτε επίσης

To Epic Games Store ανακοίνωσε σήμερα τα δύο δωρεάν games που θα μοιράσει στους χρήστες για αυτήν την εβδομάδα.

iefimerida

Η παγκόσμια βιομηχανία ιατρικών συσκευών υφίσταται μια σημαντική μεταμόρφωση στα επιχειρηματικά μοντέλα, την υιοθέτηση τεχνολογίας και τις προσεγγίσεις παροχής φροντίδας, σύμφωνα με την πρόσφατη...

tromaktiko

Πολλές είναι οι αναφορές στην Ελλάδα για προβλήματα στη σύνδεσή τους στο spotify είτε από την επίσημη ιστοσελίδα της, είτε από την εφαρμογή για smartpho...

news247

Τι έδειξε η έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και άτομα της ΕΛΣΤΑΤ.

real

Τίτλοι τέλους για την ανάπτυξη της τεχνολογίας CSAM της Apple, που θα της έδινε τη δυνατότητα να ελέγχει τις φωτογραφίες σας στο iCloud για εικόνες παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.

sdna

Όσοι θέλουν να ανταγωνιστούν το Twitter προσεγγίζουν πια την «χαοτική» περίοδο στην οποία εκείνο έχει εισέλθει υπό την ιδιοκτησία του Έλον Μασκ ως μια ευκαιρία για να του κλέψουν όσο μεγαλύτερο μερίδιο γίνεται από την πελατεία του

flash

Έκθεση της επενδυτικής τράπεζας GP Bullhound αναλύει τις προοπτικές που έχει το δημοφιλές κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης να εξελιχθεί σε νέο Ελντοράντο των διαφημιζόμενων το 2023

in.gr

Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε την εφετινή χρονιά η Google ανακοίνωσε τις ετήσιες λίστες του Year In Search 2022 της Google, που έχει γίνει πλέον θεσμός, καθώς αποτελεί μια «ψηφιακή ταυτότητα» των τελευταίων 365 ημερών της ζωής μας.

patrisnews