Μεγαλύτερη πρόκληση, ο γερασμένος στόλος

Το 50% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετώνγράφει ο Γιώργος ΦωκιανόςΠολλαπλές είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ελληνική ακτοπλοΐα ενόψει της νέας εποχής, με την ανανέωση του στόλου να αποτελεί μια αναγκαιότητα, καθώς, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το 50% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών.Σύμφωνα με την ετήσια ανάλυση της εταιρείας συμβούλων XRTC, σήμερα καμία ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν έχει σχέδια για ναυπήγηση πλοίων, πλην του ομίλου Attica που ολοκλήρωσε την κατασκευή τριών πλοίων τύπου Aero ...

Δείτε επίσης

Αν η χώρα μας βρεθεί αντιμέτωπη με οριστική διακοπή της ροής του φυσικού αερίου, η κυβέρνηση έχει εκπονήσει ένα έκτακτο σχέδιο.

in.gr

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πελάτες της ΔΕΗ με οφειλή από 500 έως και 3.000 ευρώ και η προκαταβολή εξαρτάται από το ύψος της οφειλής.

in.gr

Η ανάλυση του Ελληνικού Δημοσιονομικού Συμβουλίου με βάση τα στοιχεία του προσχεδίου του προϋπολογισμού

in.gr

Κλειδί οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης, που φέρνουν ζεστή ρευστότητα ύψους €3,6 δισ. και αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους

in.gr

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι η Gazprom δηλώνει ότι δεν είναι σε θέση να μεταφέρει αέριο προς την Ιταλία μέσω της Αυστρίας.

in.gr

Η ενεργειακή κρίση και οι κίνδυνοι για την οικονομία θα κυριαρχήσουν στη συνεδρίαση των ΥΠΟΙΚ της ζώνης του ευρώ

in.gr

«Τρώει» τον δημοσιονομικό χώρο η ακρίβεια – Τι μας επιφυλάσσει το 2023

in.gr

Ο κίνδυνος μιας παγκόσμιας επισιτιστικής κρίσης είναι ένα πολυδιάστατο ζήτημα με περιβαλλοντικές, οικονομικές, και πολιτικές προεκτάσεις.

in.gr