Βρέθηκε στη Γουαδελούπη βακτήριο «γίγας»: Είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού και πιάνεται με τσιμπιδάκι

Το μεγαλύτερο βακτήριο στον κόσμο ανακαλύφθηκε στη Γουαδελούπη της Καραϊβικής, έχει πιο περίπλοκη δομή και είναι 5.000 φορές μεγαλύτερο από τα συνηθισμένα, ενώ το πιάνει κανείς με τσιμπιδάκι, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε σήμερα στην επιστημονική επιθεώρηση Science. To βακτήριο «Thiomargarita magnifica» είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού, αφού έχει το μέγεθος μιας βλεφαρίδας και μπορεί να φθάσει έως και τα δύο εκατοστά. «Η ανακάλυψη του συγκεκριμένου βακτηρίου είναι σαν να συναντάς έναν άνθρωπο τόσο ψηλό όσο το ...

Ο βρετανικός στρατός έχει 362.000 ακόλουθους στο Twitter ενώ το κανάλι του στο YouTube έχει 177.000 συνδρομητές.

Ο ισραηλινός στρατός υποστήριξε σε μια ανακοίνωση που εξέδωσε ότι «ένας ύποπτος εκτόξευσε εμπρηστική βόμβα εναντίον Ισραηλινών στρατιωτών» στο χωριό Τζάμπα, κοντά στην Τζενίν

Ως «εκρηκτική ύλη» για την κοινωνία περιέγραψε ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς τον υψηλό πληθωρισμό και το κόστος ενέργειας και υποσχέθηκε ελαφρύνσεις για τους πολίτες, αλλά και μια «μακροπρόθεσμη διαδικασία» διαλόγου με τους κοινωνικούς εταίρους, με στόχο τη συγκράτηση των τιμών.

Ο βρετανικός στρατός ανακοίνωσε απόψε ότι οι λογαριασμοί του στο Twitter και στο YouTube παραβιάστηκαν νωρί

Πολλοί άνθρωποι σκοτώθηκαν από τους πυροβολισμούς στο εμπορικό κέντρο Field’s στην Κοπεγχάγη της Δανίας, ανακοίνωσε απόψε ο αρχηγός της αστυνομίας της πόλης.

Ο Αλέξης Τσίπρας αποχαιρέτησε την Ντίνα Κώνστα που έφυγε από τη ζωή το απόγευμα της Κυριακής.

Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έχουν σπεύσει στο εμπορικό κέντρο Field’s.