Βρέθηκε η πιο μακρινή μαύρη τρύπα που «καταπίνει» άστρο -Στέλνει έναν υπερ-φωτεινό πίδακα ακτινοβολίας στη Γη

Αμερικανοί και Ευρωπαίοι αστρονόμοι ανακοίνωσαν ότι πραγματοποίησαν την πιο μακρινή μέχρι σήμερα ανίχνευση μαύρης τρύπας που «καταπίνει» ένα κοντινό άστρο.Η συγκεκριμένη μαύρη τρύπα ανιχνεύθηκε σε απόσταση περίπου 8,5 δισεκατομμυρίων ετών φωτός. Το ακόμη πιο ενδιαφέρον με τη συγκεκριμένη ανακάλυψη, είναι πως παράλληλα στέλνει έναν τρομερά φωτεινό πίδακα ακτινοβολίας προς τον πλανήτη μας, τη Γη.Φέτος τον Φεβρουάριο επίγεια τηλεσκόπια είχαν παρατηρήσει μια ασυνήθιστη νέα ισχυρή πηγή φωτός, που έλαμψε περισσότερο από 1.000 τρισεκατομμύρια ήλιους. Την ονόμασαν ΑΤ2022cmc και επί μήνες προσπαθούσαν να καταλάβουν από πού προερχόταν.Τώρα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο για μια τεράστια μαύρη τρύπα σε έναν μακρινό γαλαξία, η ...

Ακροδεξιός δημοσιογράφος που εργαζόταν στο RT φέρεται να οργάνωσε το κάψιμο του Κορανίου - Διαψεύδει τους ισχυρισμούς το Κρεμλίνο - Διαδηλώσεις σε πολλές μουσουλμανικές χώρες

Προηγείται στις δημοσκοπήσεις ο απόστρατος στρατηγός Πετρ Πάβελ έναντι του Αντρέι Μπάμπις

Τμήματα της Δυτικής Αυστραλίας έχουν τεθεί σε συναγερμό για ραδιενεργή ουσία, μετά την ανακοίνωση των Αρχών ότι ραδιενεργή κάψουλα που χρησιμοποιείται... Αυστραλία Ραδιενεργή κάψουλα

zougla

Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε σήμερα ότι ενισχύει τις δυνάμεις του στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη.

Τμήματα της Δυτικής Αυστραλίας έχουν τεθεί σήμερα σε συναγερμό για ραδιενεργή ουσία, μετά την ανακοίνωση των αρχών ότι ραδιενεργή κάψουλα που χρησιμοποιείται στις εργασίες εξόρυξης χάθηκε καθ'οδόν για την πρωτεύουσα της πολιτείας, το Περθ.

Έντονη ανησυχία επικρατεί στις ΗΠΑ μετά την την επίθεση σε συναγωγή στην Ανατολική Ιερουσαλήμ, την οποία ο Αμερικανός πρόεδρος χαρακτήρισε «επίθεση κατά του πολιτισμένου κόσμου».

Η έξαλλη σύζυγος ανακάλυψε την ιερόδουλη από φωτογραφίες στο κινητό του άνδρα της