Κάνετε δίαιτα; – Αυτές είναι οι καλύτερες πηγές πρωτεΐνης

Σύμφωνα με τη διαιτολόγο πιστοποιημένη εκπαιδευτής διαβήτη και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας Amy Kimberlain, μια ισορροπημένη διατροφή απαιτεί καθένα από τα τρία μακροθρεπτικά συστατικά: υδατάνθρακες, λίπος και λήψη πρωτεΐνης. (function(window, document, undefined) { var script_tag = document.createElement('script'); script_tag.src = 'https://ad.mox.tv/mox/mwayss_invocation.min.js?pzoneid=7386&height=405&width=720&tld=pronews.gr&ctype=div'; var container = document.querySelectorAll('[data-id=_mwayss-1001bd0fe69c0ce7de15443080d7260d]')[0]; container.setAttribute('id', (container.getAttribute('data-id')+(new Date()).getTime())); container.removeAttribute('data-id'); container.parentNode.insertBefore(script_tag, container); })(window, document); «Η πρωτεΐνη βοηθά στην υποστήριξη πολλών λειτουργιών του σώματος, όπως η συντήρηση των κυττάρων, το χτίσιμο και η σύσπαση των μυών και η ανάπλαση των ιστών», λέει η Kimberlain.Επιπλέον, η πρωτεΐνη μπορεί να είναι χρήσιμη για να μας κρατήσει ...

Δείτε επίσης