Άνοια: Τι ώρα πρέπει να κοιμάστε και να ξυπνάτε και πόσες ώρες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Κινέζοι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Shandong, διαπίστωσαν ότι οι άνω των 60 ετών που πήγαιναν για ύπνο πριν από τις 9 μ.μ. κάθε βράδυ και κοιμόντουσαν περισσότερες από οκτώ ώρες κατά μέσο όρο, είχαν αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν άνοια σε σχέση με τους συνομηλίκους τους που κοιμόντουσαν λιγότερο και έμεναν ξύπνιοι μέχρι αργά το βράδυ. Ενώ ο ποιοτικός ύπνος συνήθως συνδέεται με την καλή υγεία του εγκεφάλου, αυτή η μελέτη δείχνει ότι υπάρχει ο κίνδυνος κάποιος να κοιμάται υπερβολικά. Οι ειδικοί προειδοποιούν επίσης ότι οι ηλικιωμένοι που αρχίζουν ...

Δείτε επίσης

Υπάρχουν δύο κύριες θεωρίες ως προς το γιατί υπάρχει σχέση μεταξύ της κακής στοματικής υγείας και του καρκίνου του ήπατος, με την πρώτη να εξετάζει το ρόλο του στοματικού και εντερικού μικροβιώματος στην ανάπτυξη ασθενειών

gossip-tv

H κατάποση εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού για τέσσερις εβδομάδες μπορεί να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να μειώσει τη φλεγμονή του εντέρου

gossip-tv

Υπάρχουν διάφορες ποικιλίες κολοκύθας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παρασκευή ελαίου σπόρου κολοκύθας

gossip-tv

Τι είναι μητρότητα; Η Jade Loney δίνει τη δική της εκδοχή και πολλές μαμάδες ταυτίζονται μαζί της.

gossip-tv

Σε πολλές περιπτώσεις η λήψη ασπιρίνης δεν έχει κανένα όφελος, αντίθετα μπορεί να αποβεί επικίνδυνη για την υγεία

gossip-tv

Τα νέα σκίτσα του γνωστού σκιτσογράφου Jude Devir περιγράφουν με χιουμοριστικό τρόπο την καθημερινότητα με δύο μικρά παιδιά στο σπίτι.

gossip-tv

Ποιο λουλούδι αντιστοιχεί στο μήνα που γεννήθηκες και τι συμβολίζει.

gossip-tv

Φωτογραφία που έγινε viral στο TikTok δείχνει πώς είναι να φοράει κάποιος επί 40 χρόνια αντηλιακό στο πρόσωπο αλλά όχι στο λαιμό

gossip-tv