Γερμανία: Έξι φορές πιο ακριβό από το Brexit το κόστος του εμπορικού «διαζυγίου» με την Κίνα

Οι μεγαλύτεροι χαμένοι ενός εμπορικού πολέμου με την Κίνα θα ήταν η βιομηχανία αυτοκινήτου, ο κλάδος των μεταφορών και ο μηχανολογικός κλάδοςΚαταστροφικό θα ήταν για τη γερμανική οικονομία το ενδεχόμενο ενός εμπορικού πολέμου της Ε.Ε. με την Κίνα, επεσήμανε σε σημερινή έκθεση του το έγκριτο ινστιτούτο Ifo. Μάλιστα οι μεγαλύτερες ζημιές θα αφορούσαν τον κλάδο αυτοκινήτου.Η ζημιά για τη γερμανική οικονομίαΗ έκθεση του Ifo, με αφορμή και την κλιμάκωση της έντασης μεταξύ Κίνας και Ταϊβάν, υπολόγισε πως η ζημιά για τη γερμανική αγορά σε περίπτωση που η Γερμανία και η Ε.Ε. ευρύτερα υποχρεώνονταν σε διακοπή των εμπορικών τους σχέσεων με το Πεκίνο, θα ήταν σχεδόν έξι ...

Δείτε επίσης

Σύμφωνα με ανώνυμες πηγές που επικαλείται το Reuters

in.gr

Η κρίση που ξέσπασε στις βρετανικές αγορές ομολόγων είναι ένα από τα πρώτα σημάδια του νέου είδους κρίσεων που θα δούμε στις αναπτυγμένες οικονομίες

in.gr

Ο ενεργειακός κολοσσός της Ιταλίας ανακοίνωσε ότι «η Gazprom δήλωσε πως δεν είναι σε θέση να τηρήσει τους αναγκαίους κανόνες για να εξασφαλίσει την υπηρεσία καταμερισμού του φυσικού αερίου στην Αυστρία όπου θα πρέπει να το παραδώσει».

in.gr

Η ΕΕ καλείται να πάρει - επιτέλους - αποφάσεις για το κοινό καλό, όλων των Ευρωπαίων δηλαδή, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την ενεργειακή κρίση. Θα φανεί αντάξια των προσδοκιών την επόμενη φορά;

in.gr

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Eni, τον οποίο επικαλείται το ιταλικό πρακτορείο AGI, «εργαζόμαστε για να εξακριβώσουμε με τη Gazprom αν είναι εφικτό να επαναληφθεί η ροή προς την Ιταλία».

in.gr

Πλέον όλοι συμφωνούν ότι όσα συνέβησαν στους αγωγούς Nord Stream είναι αποτέλεσμα δολιοφθοράς με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε εξέλιξη ένα παιχνίδι… κατασκόπων και θεωριών συνωμοσίας ανάμεσα στη Ρωσία και τη Δύση.

in.gr

Τη μεγαλύτερη απεργία του κλάδου εδώ και δεκαετίες πραγματοποιούν σήμερα οι σιδηροδρομικοί στη Βρετανία, σε συνέχεια των εκτεταμένων απεργιακών κινητοποιήσεων στις μεταφορές και τα ταχυδρομεία μέχρι τους δικηγόρους.

in.gr

Για τη χειρότερη κρίση επισιτιστικής ανασφάλειας από το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό κραχ του 2007-2008 κάνει λόγο έκθεση του Ταμείου

in.gr