Σπανάκι: Το αντικαρκινικό «όπλο» που προφυλάσσει την όραση και την καρδιά

Το σπανάκι που έχουμε συνδέσει με τον γενναίο ναύτη Popeye, μπορεί να εξασφαλίσει σημαντικά οφέλη στον οργανισμό μας, από υγιή όραση μέχρι γερή καρδιά.Αρκεί μια ματιά στα θρεπτικά συστατικά 80 μόλις γραμμαρίων του ωμού λαχανικού:20 θερμίδες2,2 γρ πρωτεΐνη0,6 γρ λίπος1,3 γρ υδατάνθρακες2,2 γρ φυτικές ίνες136 mg ασβέστιο1,68 mg σίδηρο91mcg φυλλικό οξύ 91mcg21 mg βιταμίνη CΔείτε παρακάτω πέντε μοναδικά οφέλη από το αγαπημένο λαχανικό με καταγωγή από την Ασία:1. Ενισχύει την όρασηΧάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε χλωροφύλλη, όπως αποκαλύπτει το βαθύ πράσινο χρώμα του, αλλά και σε καροτενοειδή όπως το β-καροτένιο, η λουτεΐνη και ζεαξανθεΐνη, το σπανάκι αποτελεί κορυφαίο τρόφιμο ...

Δείτε επίσης

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΦΕΤ η ανάκληση έρχεται μετά από δειγματοληψίες παρασκευασμάτων κρέατος τα οποία παράγονται από την εταιρεία «ΓΟΓΓΑΚΗΣ ΑΕΒΕ.»

iatropedia

Η υπερκατανάλωση φαγητού και ποτού την περίοδο των Χριστουγέννων μπορεί να επιβαρύνει την καρδιά και να οδηγήσει στο καρδιολογικό σύνδρομο των εορτών.

iatropedia

Μερικές από τις κύριες λειτουργίες που εκτελεί το συκώτι είναι η πέψη της τροφής και το φιλτράρισμα των τοξινών από τον οργανισμό.

iatropedia

Έρευνα: Η κατανάλωση πιπεριών τσίλι 4 φορές την εβδομάδα μειώνει κατά 40% τον κίνδυνο θανάτου από έμφραγμα και κατά 60% τον κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικό.

iatropedia

Υλικά 2 χοντρά κομμάτια ψαριού σολομού 1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι ½ φλιτζάνι λευκό ξηρό κρασί 2 φρέσκα κρεμμυδάκια 3 κουταλιές της σούπας ελαφριά σάλτσα σόγιας 3 κουταλιές της σούπας μέλι 1 φρέ

boro

Αν και το πορτοκάλι είναι συνδεδεμένο με τη βιταμίνη C, ωστόσο υπάρχει ένα φρούτο που είναι υπερτροφή και περιέχει τη εν λόγω ουσία 40 φορές περισσότερο.Ένα φρούτο θεωρείται υπερτροφή, επειδή...

pronews

Κατά κανόνα, για να φτιάξετε μακαρόνια, πρώτα βράζετε μπόλικο νερό στην κατσαρόλα και μετά τα ρίχνετε μέσα, σωστά; Μόνο που έτσι σπαταλάτε πολύ περισσότερο

cyclades24