Οι τροφές και τα ροφήματα που... ευθύνονται για την κακή μας διάθεση

Βάσει μελετών, υπάρχουν τρόφιμα και ροφήματα τα οποία κάνουν κακό στο βάρος μας αλλά και στην διάθεσή μαςΗ διατροφή και η άσκηση μπορεί να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στην ψυχική δυσφορία όπως λένε οι ειδικοί.Τι καταστρέφει την διάθεση και ρίχνει την όρεξη για δράση; Η καφεΐνη, τα τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, το πρόχειρο φαγητό στο γραφείο, το να μη φας καθόλου πρωινό.Έπειτα από την άλλη, τα φρούτα και τα λαχανικά φαίνεται πως βελτιώνουν κατά πολύ την ενέργεια αλλά και τη ψυχική μας κατάσταση.Η έρευνα αυτή παρέχει το απαραίτητο πλαίσιο ώστε οι επαγγελματίες υγείας να προσαρμόσουν τα διατροφικά ...

Δείτε επίσης

Υλικά 1/4 φλιτζάνι ωμή κινόα 1 φλιτζάνι τριμμένο κολοκύθι (περίπου 1 μεσαίο μέγεθος) 1/2 φλιτζάνι ωμό ρύζι 3/4 φλιτζάνι γάλα ρυζιού 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι Αλάτι από σέλερι 2 αυγα Ελαιο από κου

boro

Τι είναι οι Διατροφικές Διαταραχές και για ποιο λόγο είναι σημαντικό να μάθουμε για αυτές Η Αιμιλία είναι 12χρ και έχει ξεκινήσει φέτος το γυμνάσιο. Πάντα την ενδιέφεραν τα μαθήματά της και ανησυχούσε παρά πολύ που θα τελείωνε το δημοτικό και θα πήγαινε γυμνάσιο. [babyPostAd]Το καλοκαίριπριν πάει γυμνάσιο ξεκίνησε να κάνει δίαιτα αφού πίστευε ότι έβαλε κάποια κιλά. …

babyradio

Το Νο1 site Διατροφής και Υγείας

logodiatrofis

Αν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο να σας μολύνει ο νέος κορωνοϊός, προσέξτε τη διατροφή σας, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Northwestern.

iatropedia

Υλικά 1 κόκκινη πιπεριά 1 καφέ κρεμμύδι 2 σκελίδες σκόρδου Μισό κουταλάκι αποξηραμένη ρίγανη 1 ολόκληρη μελιτζάνα 2 κολοκύθια ½ φλιτζάνι λευκό κρασί 2 φλιτζάνια πουρέ ντομάτας Λίγο τριμμένο τυρί πεκορ

boro

Δείτε τις προτάσεις του babyradio.gr και κάντε γευστικές δοκιμές για να βάζετε ακόμα πιο υγιεινές επιλογές στο τάπερ των παιδιών σας για το σνακ του σχολείου!

babyradio